Firemná kultúra ako účinný nástroj pre motiváciu a udržanie najlepších zamestnancov

29. januára 2021, Kováč Michal, Nezaradené

Manažment vo firmách dobre pozná ako dôležitá je motivácia zamestnancov. Generácia mladších zamestnancov má na výber rozdielne pracovné príležitosti ako ich rodičia. Oblasť motivácie a dôvody, ktoré rozhodujú pre prácu u konkrétnej spoločnosti sú hlbšie. Potenciálni uchádzači hľadajú zmysluplnú prácu, očakávajú seriózny prístup, firemné benefity a  zabezpečenie vyššieho štandardu svojej rodine a deťom.

 

Preto je dôležité aby si majitelia firiem uvedomili dôležitosť budovania firemnej kultúry. Ak manažment vytvára hodnoty spoločnosti dobre, tak aj ľahšie sa dokážu najať ľudia, ktorí budú zapálený pre spoločnú vec a tou je napĺňanie jednotnej vízii a poslania firmy.

 

Skvelá firemná kultúra je mocný nástroj na motiváciu a udržanie si najlepších ľudí v odbore.

 

Ak si chce spoločnosť zabezpečiť dostatok finančných zdrojov, tak najjednoduchšia cesta je mať dobre vyškolených profesionálov  v teréne, ktorí zabezpečia vyššie tržby. Lepšie výsledky v predaji  a vyššie zisky dokáže firma investovať ako do rozvoja, tak aj na vytváranie skvelej firemnej kultúry.

 

Profesionálne vyškolení a vysoko motivovaní obchodníci dokážu zabezpečiť firme dostatok finančných zdrojov aby manažment spoločnosti mal príležitosť financovať a vytvárať také pracovné prostredie, ktoré bude vysoko motivujúce pre každého zamestnanca.

 

Hlavným cieľom aktivít a tréningov, ktoré organizujem je pomáhať špeciálne slovenským a českým spoločnostiam sa výraznejšie presadiť na úkor zahraničných firiem.

 

Potrebujete zlepšiť ziskovosť, zvýšiť predaj alebo získať vynikajúcich obchodníkov?

 

V dnešnom náročnom a vysoko konkurenčnom prostredí pomôžu vašim obchodníkom prémiové obchodné tréningy s individuálnym prístupom kouča a mentora. Na základe individuálneho prístupu k špecifickým potrebám každého jedného člena obchodného tímu sa dokážu vycibriť ich znalosti na tú úroveň aby zlepšili predaje a priniesli vyššie tržby do vašej firmy.

 

 

„Vo svojom živote máte pod kontrolou len tri veci a to myšlienky, ktoré máte, obrazy, ktoré si vizualizujete a akcie, ktoré podniknete.“ — Jack Canfield —