Značkový tovar, značková kozmetika a ďalšie druhy tovarov a služieb začínajú objavovať zlatý vek predaja a obrovské príležitosti, ktoré jej poskytuje online prostredie cez virtuálny showroom. Virtuálna realita dokáže zabezpečiť jedinečný zážitok spojený s nakupovaním.
Mladšia generácia nakupuje aj cez mobil a sociálne siete. Doprajte nakupujúcim virtuálny zážitok spojený so zábavou a objavovaním nových možnosti. Pritiahnete tak zákazníkov, ktorí sa k vám radi opäť vrátia. Po dobrom zážitku a skvelom servise máte obrovskú príležitosť získať odporúčania na nových zákazníkov. Zákazníci radi zdieľajú zážitky a dobré skúsenosti s rodinou a priateľmi.
Firmy, ktoré investujú do 3D showroomov a nabehnú na novú vlnu predaja, získajú strategickú konkurenčnú výhodu. Zapracujte tento nový model predaja do vašej obchodnej stratégie a zabezpečte si náskok na trhu.
Staňte sa víťazmi a prepojte online a offline svet. Dáta o zákazníkoch sa pre vás stanú novým zlatom. Získate tak dokonalý obraz o zvykoch a preferenciách vašich zákazníkov. Je to ideálna príležitosť aby ste im porozumeli oveľa viac ako to bolo kedykoľvek možné v minulosti.
Dôležité bude nájsť rovnováhu medzi novými obchodnými prístupmi, predajom a marketingom v novej realite predaja. Ako biznis mentor vám rád pomôžem získavať ďalšie obchodné inšpirácie. Ak chcete posunúť váš biznis vpred neváhajte sa na mňa obrátiť.
Výhody z informácii, ktorými budete disponovať dokážete preniesť na personalizovaný nákup. Údaje o spotrebiteľoch vám dajú strategickú výhodu aby ste prispôsobili domovské stránky pre každého zákazníka na základe jeho preferencií. Budete vedieť poskytnúť VIP servis, individuálny zákaznícky prístup, doporučenie ďalších produktov alebo exkluzívne oceniť nakupujúceho za jeho lojalitu.
Celá debata | RSS tejto debaty