Založ si blog

Orientácia na skvelú zákaznícku skúsenosť vám pomôže vyhrávať

Položili ste ste niekedy otázku aké by bolo získavať zákazníkov na celý život? V zákazníckom servise a zákazníckych službách potrebujete nastaviť zážitkový predaj a pozákaznícky servis na novej úrovni. Potrebujete začať robiť oveľa viac ako doteraz, ale oplatí sa vám to.

 

Maximálna orientácia na skvelú zákaznícku skúsenosť vám pomôže vyhrávať na nasýtenom konkurenčnom trhu.

 

Jeff Bezos zakladateľ firmy Amazon sa neustále pýtal svojich zamestnancov, čo majú robiť každý deň inak aby si udržali a získali nových zákazníkov. Jeff požadoval od zamestnancov extrémnu orientáciu na skvelú zákaznícku skúsenosť pri každej príležitosti keď zákazník využije služby Amazon.

 

Veľké spoločnosti sa často vyhýbajú experimentom a hrajú na istotu.

 

Toto je vaša príležitosť. Doprajte zákazníkom mimoriadny zážitok zakaždým keď san a vás obrátia a potom to urobte znova a znova a uvidíte rozdiel v lojalite zákazníkov voči vašej spoločnosti. zákazník to mimoriadne ocení lojalitou. Mladšia generácia zákazníkov – budúca hlavná kúpna sila sú zákazníci orientovaný na zážitky.

skvela zakaznicka skusenost 1

 

Potenciálny zákazník je vaša dlhodobá investícia.

 

Ak ste boli obchodníkom s autami, tak predajom ste neskončili, vy ste len začali! Nastavte sa na dlhodobú zákaznícku starostlivosť – to znamená, ak ste získali zákazníka, ktorý si kúpil auto, tak vždy keď bude zvažovať kúpu ďalšieho auta musíte byť prvý v jeho mysli. Musí sa to stať vaša priorita. Získate tým jeho dlhodobú pozornosť a získate tým potenciálne ďalšie predaje pri doporučení jeho rodine alebo priateľom. Nazýva sa to vysoká rentabilita vašej iniciatívy.

 

Ako biznis kouč a mentor pomáham firmám a obchodníkom zamerať sa na budovanie skvelej zákazníckej skúsenosti.

 

Ak chcete zvýšiť predaj, zamerajte sa na zákaznícku starostlivosť.“ — Brian Tracy —

Ak budú vaši zákazníci šťastní, potom vám budú dôverovať. Buďte so zákazníkmi v stálom kontakte a ak sa u nich objaví problém okamžite ho vyriešte.

pozitivna zakaznicka skusenost

Ubezpečujte vašich zákazníkov, že vám na nich záleží.

Prichádza zlatý vek virtuálnej reality v predaji

30.04.2021

Značkový tovar, značková kozmetika a ďalšie druhy tovarov a služieb začínajú objavovať zlatý vek predaja a obrovské príležitosti, ktoré jej poskytuje online prostredie cez virtuálny showroom. Virtuálna realita dokáže zabezpečiť jedinečný zážitok spojený s nakupovaním. Mladšia generácia nakupuje aj cez mobil a sociálne siete. Doprajte nakupujúcim [...]

Firemná kultúra ako účinný nástroj pre motiváciu a udržanie najlepších zamestnancov

29.01.2021

Manažment vo firmách dobre pozná ako dôležitá je motivácia zamestnancov. Generácia mladších zamestnancov má na výber rozdielne pracovné príležitosti ako ich rodičia. Oblasť motivácie a dôvody, ktoré rozhodujú pre prácu u konkrétnej spoločnosti sú hlbšie. Potenciálni uchádzači hľadajú zmysluplnú prácu, očakávajú seriózny prístup, firemné benefity a [...]

Budúcnosť maloobchodu a predaja

12.01.2021

Generácia mladých zákazníkov očakáva jednoduchosť, pohodlnosť a predovšetkým rýchlosť v nakupovaní. Svetové technologické firmy to vnímajú a preto investujú finančné prostriedky do výskumu a rozvinutia rôznych úžasných nápadov. Dominantní hráči tvrdo bojujú o prvenstvo. Ako investor a obchodník sledujem trendy budúcnosti v Európe, Severnej Amerike a Číne, [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Kováč Michal

"Vzdelanie je tá najsilnejšia zbraň, ktorou možno zmeniť svet." Nelson Mandela

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 36051x
Priemerná čítanosť článkov: 1717x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy